ADS

Wednesday, May 10, 2017

Puteri Putih yang comel

 
Pertama kali saya membawa putih pulang ke rumah
Pendahuluan:
Saya ada kucing yang bernama Puteri Putih. Saya menjumpainya dia di tingkat G. Putih kelihatan tidak bermaya, kurus dan kotor .Saya menbawa Putih ke klinik haiwan kerana Putih sakit.  Lama-kelamaan dia sihat, wangi dan cantik!


Putih bermain di dalam pasu emak saya



Isi 1:
Jika tiada putih, mama jadi harimau. Abang mencari kucing dan saya rasa risau. Putih sebernanya kucing yang nakal kerana Putih selalu makan daun pokok emak saya. Saya membeli Putih baju yang cantik. Saya juga membeli rantai leher berloceng supaya Putih tidak hilang.

Isi2 @:

Putih suka bermain tali. Kadang-kadang putih bermain dengan ekornya. Saya membela putih senmenjak bulan JANUARI. YAY
penutup:
Kalau anda ada haiwan peliharaan, ceritakanlah                                         kepada rakan anda.

                                       
INI ABANG SAYA.
                                                                                 
                                                   
INI MAK SAYA.
INI ADIK SAYA.
INI KUCING NAKAL SAYA.

INI SAYA.
INI AYAH SAYA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...