ADS

Friday, April 17, 2020

diet

kakak A rasa Ayden boleh
diet ke?
mestilah boleh....

30 MINIT KEMUDIAN..........

adik nak tu!
Ayden: nak yang tu lah...
Ayden bukan ke nak diet?
haah lah Ayden lupa..
Ayden: ambik yang ni je lah

...................ESOKNYA...............
HM.... Ayden dah kurus ke?
ye lah... Ayden semakin ringan
hahahaha

LIMA MINIT KEMUDIAN.....

kakak, Ayden rasa Ayden berat balik
7kg kot....
mungkin benda ni rosak kot
Ayden rasa tak ada guna
kalau Ayden diet sebab 
Aydenn tetap beratπŸ˜“

Tuesday, April 7, 2020

nyorok 300000000000



kakak jom main nyorok-nyorok..


ok adik comel-comel..


ok kakak kira dulu!!!


mana nak nyorok ni hmm.....??


sini ke??


sini ke??


sini ke??


dah jumpa pun!!!


baiklah kakak akan cari adik!!


dah jumpa pun adik!!

yey kakak pulak!!!


ish tak nak lah!!

the end.................................................................................

BERGADUH


kakak sekalian jom main sama-sama😊


ish tak nak lah!!😞


ala please harini je boleh la! 😑


baiklah kakak tengok dulu macam mana?πŸ˜’

3 jam kemudian......😢


hmm........πŸ˜‘


ish kakak ni lambat macam kura-kura la!!!!!😠


JANGAN !! cakap macam tu kalau tidak kakak tak nak main dengan adik!!!


ok guys sekarang saya ambil gambar video.... um maksud saya saya tengah menyorok um sebab nanti dorang tahu saya nak bagitahu MAMA.....


mama!!! dorang tengah bergaduh lah mama!!!!!!!!


APA!!!!!


TITA:eh mana ada mama kitaorang tengah aa......tengah berbudi bahasa lah...😊
AYDEN: aa......betulah kiteorang tengah berbudi bahasa....


baguslah macam tu nah sorang satu tembikai sebb berbudi bahasa..


TITA: wah terima kasih mama!!
AYDEN: terima kasih juga mama😊

Terkenna Lagi Nana



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...